onsdag den 3. maj 2023

Færdigt Sophie scarf...

Jeg er bagefter med at få vist Sophie scarf frem.  Sådan er det når jobbet tager al ens fritid.

Det første er færdigt for længst, og nr. 2 og 3 i en kombi af alpaca og silkmohair nærmer sig også deres afslutning. 

Det er velegnet rejse-bil-strik, for det fylder ikke meget, og kræver heller ikke den store koncentration.

Tørklædet her, som er på vej til vask, måler 120 cm fra spids til spids og vejer 56 g.

Jeg synes, at farvespillet er flot, og det er dejligt at ha' på, men der var øjeblikke mens jeg strikkede det, hvor jeg havde oplevelsen af at garnet var syntetisk og plastik-agtigt og gjorde modstand på strikkepindene.  

Det bryder jeg mig ikke om.

De andre tørklæde er helt anden positiv strikkeoplevelse.

Nu får vi se hvor mange flere tørklæder jeg strikker, for selvom at det er nem rejsestrik, så synes også at det er lidt kedeligt at strikke.  Men siden det også er oplagt som TV-strik, kan det være at det bliver den slags strik jeg veksler mellem. 

Som sagt, vi får se. 

/Bella

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...