søndag den 17. september 2023

Når restperler er en slags glemt guld...

 

Perlekæden af restperler som jeg syede først på sommeren, har været min ubetingede favorit-perlekæde denne sommer.  

Den har fået meget opmærksomhed og har høstet mange komplimenter.

Så da jeg i en af perleskufferne fandt tre poser med restperler.  Du ved resultatet af hurtig oprydning, hvor man lige pakker det hele væk i en pose og væk i en skuffe, og vupti, så har man ryddet op.

3 poser med rester af diverse slags ferskvandsperler.  En slags glemt guld, som nu må frem i lyset til ære og værdighed.

Udfordringen jeg har givet mig selv er, at hver pose med perler skal blive til en smuk perlerkæde.

Øverste billede er et forslag på perlekæde lavet af den miderste pose med perler.

Forslaget nedenfor er lavet med perler fra posen til højre.

Tredje og sidste forslag er lavet af perler fra den første pose, og kommer her.

Nu strenger jeg alle kæderne op og syer dem, og jeg lover at vise dem frem hver og en.

/Bella 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...