fredag den 8. september 2023

Mabéperle i lædersnor...

 

Jeg har lavet et enkelt vedhæng med en stor og flot mabé-ferskvandsperle.

Jeg har hængt vedhænget i en smuk, flettet lædersnor.  

Halskæden lukkes med s-lås i børstet sølv.

Lædersnoren og endedupperne med øje er fra Endlessleather.com.  

Hvis du ikke kender Endlessleather, så kig fordi og bliv inspireret.  Du kan købe alle mulige lækre lædersnører på mål samt diverse tilbehør. 

Jeg har klippet den længde jeg ønskede på lædersnoren, og limet endedupperne på.  

Det er det hele.  

Som du kan se nedenfor, har jeg også den flettede snor i en smuk petroleumsgrøn udgave.

Jeg må også korrigere, for billedet er misvisende.  Limen er en to-komponentlim, og består derfor at to tuber lim, som man blander.  

Det er en lim som er nem at arbejde med, da den er tyk og derfor ikke løber for en.  Dernæst er den to timer om at hærde, hvilket betyder at man ikke skal skynde sig.  Og vigtigst, det et en superstærk lim! 

Jeg har brugt limen flere gange, f.eks. da jeg limede disse to armbånd: armbånd med metalbøjle og det blå læderarmbånd.

/Bella

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...