lørdag den 2. september 2023

En mobil buket blomster…

Den anden morgen stod denne fine sensommerbuket med yndige høstanemoner på trappestenen fra Lilly.  

Hun havde stillet den, da hun var på vej til sin morgenbadetur.  

Den kom i vand og herefter med på arbejdsværelset, hvor jeg kunne nyde den.  Senere på dagen kom den med i køkkenet, og om aftenen kom den med ind i stuen, så jeg kunne forsætte med at nyde den.

Den rutine har buketten og jeg praktiseret de seneste par dage :-)

Sådanne blomster fra haven skal nydes til det sidste.

Sommeren har budt på flere smukke buketter, som jeg ikke har fået vist.

Jeg fik bl.a. buketter med store gule solhatte fra min nabo, Sigrid, som vi nød på spisebordet i køkkenet og sofabordet i stuen.  Her var der ingen grund til at tage bukketter med rundt :-)


Min svigermor har også forkælet med en stor buket med de fineste lyserøde buketroser, som jeg ved, at jeg tog billeder af, men allerede må have slettet.  

Det samme gælder en buket fra Lilly med små lyserøde sommerblomster.

Til afslutning kan jeg dog vise billeder fra en anden smuk buket fra Lilly denne sommer, nemlig denne:



God weekend!

/Bella

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...