lørdag den 12. december 2015

Krans af stjerner...


Lad mig lige vise en krans, som jeg har lavet ved at samle flettede stjerner -- 8 stk.

Kransen er samlet uden lim, og er ret enkelt at samle, idet man stikker de smalle "stjerne-takker" ind i de brede "stjerne-takker".  

Prøv dig frem :-)

Jeg har flettet stjerner af strimler der er 2,5 cm brede, og det giver en flot stor stjerne, som måler 11,5 cm fra spids til spids -- og 8 af dem udgør en flot krans, som her er pyntet med rødt bånd til ophæng.

Kransen er til en af mine kollegaer, og derfor er det her et par hurtige billeder fra i går morges, hvor den hænger på døren til mit kontor :-)


/Bella

2 kommentarer:

  1. Altså alle de fine ting du får lavet med stjerner!! Denne krans er virkelig sød!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Malin! :-) Og den er virkelig nem og enkel at lave :-)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...