torsdag den 12. oktober 2023

Sværme af origamifugle...

 

I Oslo går jeg på vej på arbejde forbi et reklamebureau (tror jeg nok?), hvor de for nylig har hængt en masse forskellige origamifugle op (bl.a. trane, due, måge m.fl.). 

Det her billede tog jeg en morgenstund, hvor de netop var ved at møde ind.  Da de opdagede, at jeg tog billeder, så de spørgende på mig, så jeg sendte dem et stort smil, pegede på fuglene og baskede med armene, hvorpå jeg fik store smil retur og thumbs up-godkendelser.

Man kan også et andet sted i byen finde origamifugle, nemlig traner i massevis, og det er i Illums Bolighus i Glasmagasinet.

Jeg har en ansat "mistænkt" for at være den lokale origamifolder, for ved påsketid var der også pyntet med massevis af smukke små hvide origamitraner.

Jeg får helt lyst til at folde origamifugle igen.  

Måske du husker, hvordan jeg for nogle år siden foldede origamitraner som julepynt, og hvordan de pyntede på grene i entreen i optakten til julen?

/Bella

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...